نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود + ویدیو پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود سمیعی در استقلال فقط امضا می کند! چرا ترابی به تراکتور نمی رود؟ ارونوف قصد جدایی از پرسپولیس دارد استقلال به دنبال شکار نقل و انتقالاتی پرسپولیس| آلوز به کجا می‌رود؟ احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد
سرخط خبرها

علیپور به دنبال بازگشت به پرسپولیس

  • کد خبر: ۸۸۸۹۹
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
علیپور به دنبال بازگشت به پرسپولیس
علی علیپور، مهاجم باشگاه ماریتیموی پرتغال بی میل نیست که برای ادامه فوتبال به پرسپولیس بازگردد. او شایعاتی که پیرامونش بود را به کلی تکذیب کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، علی علیپور، مهاجم سابق باشگاه پرسپولیس که اکنون در باشگاه ماریتیموی پرتغال بازی می‌کند، شایعاتی که از قولش نوشته شده بود دوست ندارد به پرسپولیس بازگردد را تکذیب کرده است. علیپور می‌گوید:من فقط می‌توانم برای برخی افراد تأسف بخورم. واقعا نمی‌دانم چرا آن مصاحبه‌های خیالی منتشر یا شایعاتی علیه من ساخته می‌شود. من با پرسپولیس در فوتبال ایران شناخته شدم و همواره خودم را مدیون این تیم می‌دانم. این تیم بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد. افتخار می‌کنم بازیکن این تیم بوده ام و بهترین‌ها را برای تیم محبوبم آرزو می‌کنم. من خاطرات غرورانگیزی با پرسپولیس دارم و با این تیم در فوتبال ایران مطرح و قهرمان شدم.

مهاجم سابق سرخ‌ها درپایان حرف‌هایش چنین گفته است:من درحال حاضر بازیکن ماریتیمو هستم، اما بازی برای تیم پرسپولیس افتخاری است که دوست دارم باز هم نصیب من شود. در جواب سئوال شما هم باید بگویم حتما و حتما یک روزی در سال‌های آینده اگر من را بخواهند با افتخار به پرسپولیس برمی گردم و درخدمت این تیم و هوادارانش خواهم بود.

با توجه به صحبت‌هایی که علیپور انجام داده هیچ بعید نیست که این مهاجم درنیم فصل به پرسپولیس ملحق شود. البته پرسپولیس مشکل حادی درخط حمله ندارد و پرسپولیس بیشتر درخط میانی با معضل رو به رو است که باید دید سران باشگاه پرسپولیس چه تصمیمی خواهند گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->